ראשי  |  אודות  |  יצירת קשר  |  מדיניות  |  שאלות נפוצות  |  מאמרים  |  סרטונים התחבר | משתמש חדש | אורח/ת
(0)
הזמנה ושירות לקוחות 24/6
1-800-305-306

מדיניות   

לקוח יקר,

צוות האתר וכל המקושרים לאתר זה עושים כמיטב יכולתם על מנת לשרת אותך ואת צרכיך. טובת הלקוח, צרכיו ומילוי רצונותיו עומדים בראש מעייננו. יחד עם זאת יש להבין כי מס גורמים באים יחדיו על מנת לשרת אותך ואנו החוליה המקשרת בין היצרנים והיבואנים ובינך. לכן חשוב ביותר כי תקדישו זמן לקרוא מסמך זה ולהבינו שכן ביצוע פעולות באתר מהווה הסכמה מלאה לכל הנכתב במסמך  זה.

המוצרים באתר לרבות התמונות תואמות למוצר המקורי, אולם בחלק מהמיקרים התמונות להמחשה או הדמיה  ואין להתייחס אליהן כאל המוצר שיסופק. המוצר שיקבל הלקוח יסופק על פי דגם ויצרן ולא בהכרח על פי תמונה שבאתר.

ברוב המוצרים והדגמים ניתנת אפשרות בחירת צבעים.

הזמנת מוצרים

ניתן להזמין את המוצר המבוקש ישירות דרך האתר או בשיחה טלפונית או בפקס אל נציג השירות שיקבל ויטפל בהזמנתכם.
לעיתים תיתכנה באתר טעויות הקלדה במחיר או בתיאור המוצר . אם בהזמנתכם חלה טעות כזאת אנו נעדכן אתכם בדבר הפרטים הנכונים על מנת שתוכלו לבטל או לאשר את הזמנתכם ,אנו מתנצלים מראש על טעויות אם תמצאנה באתר. 

יתכן מצב בו המוצר המבוקש על ידי הלקוח חסר במלאי הספקים. במקרה כזה תציע לכם חברתנו מוצר חלופי קרוב, ככל שניתן, בתכונותיו למוצר המבוקש.בכל מיקרה של הזמנה או אין אין אנחנו מתחייבים לספק את המוצר ואישור הזמנה או עסיקה אינטרנטית באתר תחשיב כהצעה  לאתר ועד לאישור של נציג האתר כל היתקשרות היא בגדר הצעה  לאתר
באם תחפצו במוצר החלופי, תתבקשו לעדכן את נציג חברתנו בהזמנה חוזרת.
העדכונים יבוצעו באמצעות דואר אלקטרוני  בווטאפ או פקס על פי הפרטים המפורסמים באתר.
באם לא תחפצו במוצר החלופי שהוצע לכם בחברתנו באפשרותכם לבטל את ההזמנה וזאת ללא כל התחייבות.

במקרה של הזמנות מיוחדות, כגון הזמנה במידות מיוחדות, גוונים מיוחדים וכד', ייתכנו עיכובים בזמן האספקה.

מועדון לקוחות ולקוחות מזדמנים :

בהצטרפותך למועדון לקוחות הנך מאשר קבלת דיוור ישיר מחברת rahit4u. יחד עם זאת אנחנו מתחייבים לא להעביר פרטי לקוחות מזדמנים או כל לקוח  לצד ג' 

תנאי תשלום
מחירי כל המוצרים באתר בש"ח וכוללים מע"מ כחוק.
המוצרים יסופקו ללקוח רק לאחר שהתשלום עבורם התקבל במלואו. 

האתר מאובטח בטכנולוגית SSL 
אשראי - התשלום בכרטיס אשראי בכפוף לתנאי חברת האשראי.
ניתן למסור את פרטי כרטיס האשראי בטופס הזמנה מאובטח באתר, בטלפון או בפקס לנציג שירות.
לידיעתכם,על מנת לספק בטחון מירבי ופרטי כרטיס האשראי אינם נשמרים. עבור כל הזמנה תידרשו למסור את פרטי הכרטיס מחדש.
ניתן לשלם בכרטיס האשראי בתשלום אחד או בתשלומים שווים .


אחריות ושירות
כל המוצרים המוצעים לרכישה במסגרת האתר הנם חדשים לחלוטין,
האחריות למוצרים המפורסמים לרכישה באתר חלה על היבואנים ו/או המשווקים המורשים של המוצרים - עפ``י החוקים והתקנות להגנת הצרכן ובהתאם לתנאי האחריות והשירות של כל מוצר.
האחריות לא תחול במקרה של נזק פיזי, פגיעת ברק, השחתות שונות, שריפה, רטיבות או שימוש בלתי נאות במוצר. 

 

 אספקת מוצרים

1. החנות ו/או הספקים לפי העניין ידאגו לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר ,לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה , תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר , אלא אם צויין מפורשות אחרת.
 שיטת המשלוח הינה באמצעות חברת הובלות שתגיע ישירות לבית הלקוח. על הלקוח לשלם את דמי ההובלה ישירות לנציג חברת ההובלות.  (במקרה ולא נקוב מחיר אין להסיק מכך שהמשלוח חינם)
במיקרה של הזמנות מיוחדות כגון מידות מיוחדות, גוונים מיוחדים ותוספות למינהן או כל אחר שאינו בסטנדרט וכד', בכל המיקרים הנ"ל ודומיהם ייתכנו עיכובים במועד אספקת המוצר. ניתנה ללקוח הודעה על עיכוב באספקה מכל סיבה,נתונה לו האפשרות לקבלה,או לא להסכים לכך,בכל מקרה של חריגה בלתי סבירה בזמן האספקה לצרכן עומדת הזכות לבטל את העסקה בשל העיכוב באספקה ולהשבת מלוא התשלום ששולם. 

2. החנות ו/או הספקים יפעלו כדי לספק את המוצר ו/או השירות בהתאם לתנאי האספקה הנקובים בדף המכירה , וזאת בכפוף לתשלום מלא באמצעות כרטיס האשראי .
החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:
 כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצבי חרום ונזקי טבע.
שביתה אצל ספקים של שרותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים.
כל סיבה שאינן בשליטת החברה.
באזורים המוגבלים לגישה מבחינה בטחונית החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח .
זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצויינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, 
יום א-ה לא כולל שישי שבת , ערבי חג וימי חג.

ניתן להוביל באופן עצמאי את המוצר ,כאשר כל פגם במוצר שיגרם כתוצאה מההובלה או ההרכבה העצמאית יהיו באחריותו הבלעדית של הלקוח.חשוב להבין שבמידה והחברה מספקת את המוצר ישירות מהספק המוביל אחראי לכל התהליך משלב עזיבת המפעל ועד הרכבה מושלמת במידה ויש ליקויים כלשהם במוצר או בהרכבה המרכיב דואג להשלים את החסר או הלקוי. אם הלקוח בוחר לאסוף את המוצר ולהרכיב בעצמו הוא מודע שהוא מתחייב לכל התהליך כולל טיפול בליקויים מול הספק במידה ויהיו כאלו . החנות מתחייבת לספק את המוצר באמצעות הובלה רגילה בלבד, שהיא הובלה של מוצר על ידי סבלים בלבד, עד לקומה רביעית, דרך חדר מדרגות או מעלית שפתחה מאפשר להעביר את המוצר ללא פירוק חלק מחלקיו , ולאזורים שאין קיימת לגביהם בעיית גישה מטעמים בטחונים . במקרה בו יש, לדעת המזמין, צורך בהובלה חריגה (הובלה שאינה רגילה, כגון הובלה שלא ניתן לבצעה באמצעות מדרגות או מעלית, הובלה בה קיימת בעיית גישה לאזורים מסוימים מטעמים בטחונים, הובלה שנדרש מכשור מיוחד לביצועה או הובלה לקומות גבוהות, הכל לפי שיקול דעתה של החנות), מתבקש המזמין לפנות למחלקת שירות הלקוחות  לפני השלמת תהליך ההזמנה, ולהסדיר באופן נפרד את כל הקשור בהוצאות ההובלה החריגה ובאפשרות קבלת המוצר בחנות . מודגש בזה, כי בכל מקרה יחולו מלוא הוצאות ההובלה החריגה על המזמין בלבד.
 ביטול עיסקה

1.ניתן לבטל רכישת המוצר בכל עת ממועד ביצוע ההזמנה ועד לתום 14 יום ממועד האספקה או ממועד קבלת אישור העסקה, לפי המאוחר, על-ידי משלוח הודעת  ביטול בכתב למחלקת שירות לקוחות  באמצעות פקס מס'     077-300-5602, או באמצעות דואר אלקטרוני [email protected]  ובלבד שהמוצר יוחזר כשהוא ארוז באריזתו המקורית. לא ניתן לבטל עסקה לרכישת מוצר לאחר המועד האמור לעיל .

2. במקרה של ביטול רכישה שנעשה מחמת פגם במוצר, או מחמת אי התאמתו לפרטים שצוינו במודעת המוצר או באישור העסקה, לא יחויב המזמין בדמי ביטול. בכל מקרה אחר, ייעשה הביטול תוך חיוב בדמי ביטול (באמצעות כרטיס האשראי) בשיעור של 15% ממחירו הכולל של המוצר (המחיר בתוספת מע"מ ודמי משלוח) או בסך 200 ש"ח, הנמוך מבין השניים. 
 
3. אם סופק המוצר לבית המזמין, והרכישה בוטלה על ידי המזמין, או המזמין החליט להחליף את המוצר באחר (לדוגמה מזרן) חלה חובת החזרת המוצר למחסני rahit4u (או למחסני הספק) על המזמין ,כשהוא נתון באריזתו המקורית , שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא. 

4. מוסכם בין הצדדים כי הלקוח יחוייב בתשלום מלא בגין דמי משלוח גם אם טרם קיבל את הנכס, וזאת במידה והנכס נשוא העיסקה נשלח זה מכבר .

5. לא ניתן להחזיר מוצרים אשר פורקו והורכבו , אלא לאחר שהספק נתן את הסכמתו מראש, כמו כן לא ניתן להחזיר מוצרים אשר מידתם אינה סטנדרטית.
מובהר, כי לא יהא בכל האמור לעיל בכדי לגרוע מזכותה של rahit4u לתבוע כל נזק שיגרם לה בגין ביטול כאמור בשל כך שערך המוצר פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.
6. החנות תהא רשאית לבטל עיסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:

 נפלה טעות קולמוס , בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר .
 אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין .
במקרה של כוח עליון , פעולת מלחמה , איבה ,טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין .
במידה ולא תתקבלנה הצעות לרכישת המוצרים המוצעים באתר.

7. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צויינה בדף ההרשמה.

8. אזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה מכירה , רשאים החנות ו/או הספק לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך .
הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון .
9. 
במקרה של הזמנות מיוחדות, כגון הזמנה במידות מיוחדות, גוונים מיוחדים וכד', ייתכן זמן אספקה ארוך יותר. כמו כן להזמנות מיוחדות יתווספו תוספות בהתאם למחירוני הספקים בהתאם לשינוי והצורך, ולא יהיה ניתן לבטלם מכל סיבה לאחר ביצוע ההזמנה, והתחלת הייצור.



החנות ו/או הספק לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר , עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי , לרבות נזק כספי בגין רכישת המוצר במחיר גבוה יותר אצל צד שלישי .

שירות לקוחות ויצירת קשר

אנו עושים כמיטב יכולתנו לשרת אתכם נאמנה. בכל שאלה בנוגע למוצר עצמו, מפרט טכני, מיד על תפעול וכד ניתן לפנות ישירות אל נציגי הספקים השונים.

אנו נעשה את המיטב לתת מענה לכל שאלה או בעיה. חנות זו ידועה בהקפדתה על שירות ללקוח, לקוחותינו הם כמו משפחה בשבילנו ואנו שמחים לשרתכם לאורך השנים.

ניתן ליצור קשר באמצעות דואל: [email protected] ,   באמצעות פקס: 077-300-5602,     בשעות הפעילות מענה טלפוני: 1-800-305-306

נציגי השירות ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה בנוגע להליך הרכישה, כניסה לאתר והתמצאות בו וזאת על מנת להקל ולהנעים את חווית הקניה.

מדיניות   

לקוח יקר,

צוות האתר וכל המקושרים לאתר זה עושים כמיטב יכולתם על מנת לשרת אותך ואת צרכיך. טובת הלקוח, צרכיו ומילוי רצונותיו עומדים בראש מעייננו. יחד עם זאת יש להבין כי מס גורמים באים יחדיו על מנת לשרת אותך ואנו החוליה המקשרת בין היצרנים והיבואנים ובינך. לכן חשוב ביותר כי תקדישו זמן לקרוא מסמך זה ולהבינו שכן ביצוע פעולות באתר מהווה הסכמה מלאה לכל הנכתב במסמך  זה.

המוצרים באתר לרבות התמונות תואמות למוצר המקורי, אולם בחלק מהמיקרים התמונות להמחשה או הדמיה  ואין להתייחס אליהן כאל המוצר שיסופק. המוצר שיקבל הלקוח יסופק על פי דגם ויצרן ולא בהכרח על פי תמונה שבאתר.

ברוב המוצרים והדגמים ניתנת אפשרות בחירת צבעים.

הזמנת מוצרים

ניתן להזמין את המוצר המבוקש ישירות דרך האתר או בשיחה טלפונית או בפקס אל נציג השירות שיקבל ויטפל בהזמנתכם.
לעיתים תיתכנה באתר טעויות הקלדה במחיר או בתיאור המוצר . אם בהזמנתכם חלה טעות כזאת אנו נעדכן אתכם בדבר הפרטים הנכונים על מנת שתוכלו לבטל או לאשר את הזמנתכם ,אנו מתנצלים מראש על טעויות אם תמצאנה באתר. 

יתכן מצב בו המוצר המבוקש על ידי הלקוח חסר במלאי הספקים. במקרה כזה תציע לכם חברתנו מוצר חלופי קרוב, ככל שניתן, בתכונותיו למוצר המבוקש.בכל מיקרה של הזמנה או אין אין אנחנו מתחייבים לספק את המוצר ואישור הזמנה או עסיקה אינטרנטית באתר תחשיב כהצעה  לאתר ועד לאישור של נציג האתר כל היתקשרות היא בגדר הצעה  לאתר
באם תחפצו במוצר החלופי, תתבקשו לעדכן את נציג חברתנו בהזמנה חוזרת.
העדכונים יבוצעו באמצעות דואר אלקטרוני  בווטאפ או פקס על פי הפרטים המפורסמים באתר.
באם לא תחפצו במוצר החלופי שהוצע לכם בחברתנו באפשרותכם לבטל את ההזמנה וזאת ללא כל התחייבות.

במקרה של הזמנות מיוחדות, כגון הזמנה במידות מיוחדות, גוונים מיוחדים וכד', ייתכנו עיכובים בזמן האספקה.

מועדון לקוחות ולקוחות מזדמנים :

בהצטרפותך למועדון לקוחות הנך מאשר קבלת דיוור ישיר מחברת rahit4u. יחד עם זאת אנחנו מתחייבים לא להעביר פרטי לקוחות מזדמנים או כל לקוח  לצד ג' 

תנאי תשלום
מחירי כל המוצרים באתר בש"ח וכוללים מע"מ כחוק.
המוצרים יסופקו ללקוח רק לאחר שהתשלום עבורם התקבל במלואו. 

האתר מאובטח בטכנולוגית SSL 
אשראי - התשלום בכרטיס אשראי בכפוף לתנאי חברת האשראי.
ניתן למסור את פרטי כרטיס האשראי בטופס הזמנה מאובטח באתר, בטלפון או בפקס לנציג שירות.
לידיעתכם,על מנת לספק בטחון מירבי ופרטי כרטיס האשראי אינם נשמרים. עבור כל הזמנה תידרשו למסור את פרטי הכרטיס מחדש.
ניתן לשלם בכרטיס האשראי בתשלום אחד או בתשלומים שווים .


אחריות ושירות
כל המוצרים המוצעים לרכישה במסגרת האתר הנם חדשים לחלוטין,
האחריות למוצרים המפורסמים לרכישה באתר חלה על היבואנים ו/או המשווקים המורשים של המוצרים - עפ``י החוקים והתקנות להגנת הצרכן ובהתאם לתנאי האחריות והשירות של כל מוצר.
האחריות לא תחול במקרה של נזק פיזי, פגיעת ברק, השחתות שונות, שריפה, רטיבות או שימוש בלתי נאות במוצר. 

 

 אספקת מוצרים

1. החנות ו/או הספקים לפי העניין ידאגו לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר ,לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה , תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר , אלא אם צויין מפורשות אחרת.
 שיטת המשלוח הינה באמצעות חברת הובלות שתגיע ישירות לבית הלקוח. על הלקוח לשלם את דמי ההובלה ישירות לנציג חברת ההובלות.  (במקרה ולא נקוב מחיר אין להסיק מכך שהמשלוח חינם)
במיקרה של הזמנות מיוחדות כגון מידות מיוחדות, גוונים מיוחדים ותוספות למינהן או כל אחר שאינו בסטנדרט וכד', בכל המיקרים הנ"ל ודומיהם ייתכנו עיכובים במועד אספקת המוצר. ניתנה ללקוח הודעה על עיכוב באספקה מכל סיבה,נתונה לו האפשרות לקבלה,או לא להסכים לכך,בכל מקרה של חריגה בלתי סבירה בזמן האספקה לצרכן עומדת הזכות לבטל את העסקה בשל העיכוב באספקה ולהשבת מלוא התשלום ששולם. 

2. החנות ו/או הספקים יפעלו כדי לספק את המוצר ו/או השירות בהתאם לתנאי האספקה הנקובים בדף המכירה , וזאת בכפוף לתשלום מלא באמצעות כרטיס האשראי .
החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:
 כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצבי חרום ונזקי טבע.
שביתה אצל ספקים של שרותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים.
כל סיבה שאינן בשליטת החברה.
באזורים המוגבלים לגישה מבחינה בטחונית החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח .
זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצויינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, 
יום א-ה לא כולל שישי שבת , ערבי חג וימי חג.

ניתן להוביל באופן עצמאי את המוצר ,כאשר כל פגם במוצר שיגרם כתוצאה מההובלה או ההרכבה העצמאית יהיו באחריותו הבלעדית של הלקוח.חשוב להבין שבמידה והחברה מספקת את המוצר ישירות מהספק המוביל אחראי לכל התהליך משלב עזיבת המפעל ועד הרכבה מושלמת במידה ויש ליקויים כלשהם במוצר או בהרכבה המרכיב דואג להשלים את החסר או הלקוי. אם הלקוח בוחר לאסוף את המוצר ולהרכיב בעצמו הוא מודע שהוא מתחייב לכל התהליך כולל טיפול בליקויים מול הספק במידה ויהיו כאלו . החנות מתחייבת לספק את המוצר באמצעות הובלה רגילה בלבד, שהיא הובלה של מוצר על ידי סבלים בלבד, עד לקומה רביעית, דרך חדר מדרגות או מעלית שפתחה מאפשר להעביר את המוצר ללא פירוק חלק מחלקיו , ולאזורים שאין קיימת לגביהם בעיית גישה מטעמים בטחונים . במקרה בו יש, לדעת המזמין, צורך בהובלה חריגה (הובלה שאינה רגילה, כגון הובלה שלא ניתן לבצעה באמצעות מדרגות או מעלית, הובלה בה קיימת בעיית גישה לאזורים מסוימים מטעמים בטחונים, הובלה שנדרש מכשור מיוחד לביצועה או הובלה לקומות גבוהות, הכל לפי שיקול דעתה של החנות), מתבקש המזמין לפנות למחלקת שירות הלקוחות  לפני השלמת תהליך ההזמנה, ולהסדיר באופן נפרד את כל הקשור בהוצאות ההובלה החריגה ובאפשרות קבלת המוצר בחנות . מודגש בזה, כי בכל מקרה יחולו מלוא הוצאות ההובלה החריגה על המזמין בלבד.
 ביטול עיסקה

1.ניתן לבטל רכישת המוצר בכל עת ממועד ביצוע ההזמנה ועד לתום 14 יום ממועד האספקה או ממועד קבלת אישור העסקה, לפי המאוחר, על-ידי משלוח הודעת  ביטול בכתב למחלקת שירות לקוחות  באמצעות פקס מס'     077-300-5602, או באמצעות דואר אלקטרוני [email protected]  ובלבד שהמוצר יוחזר כשהוא ארוז באריזתו המקורית. לא ניתן לבטל עסקה לרכישת מוצר לאחר המועד האמור לעיל .

2. במקרה של ביטול רכישה שנעשה מחמת פגם במוצר, או מחמת אי התאמתו לפרטים שצוינו במודעת המוצר או באישור העסקה, לא יחויב המזמין בדמי ביטול. בכל מקרה אחר, ייעשה הביטול תוך חיוב בדמי ביטול (באמצעות כרטיס האשראי) בשיעור של 15% ממחירו הכולל של המוצר (המחיר בתוספת מע"מ ודמי משלוח) או בסך 200 ש"ח, הנמוך מבין השניים. 
 
3. אם סופק המוצר לבית המזמין, והרכישה בוטלה על ידי המזמין, או המזמין החליט להחליף את המוצר באחר (לדוגמה מזרן) חלה חובת החזרת המוצר למחסני rahit4u (או למחסני הספק) על המזמין ,כשהוא נתון באריזתו המקורית , שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא. 

4. מוסכם בין הצדדים כי הלקוח יחוייב בתשלום מלא בגין דמי משלוח גם אם טרם קיבל את הנכס, וזאת במידה והנכס נשוא העיסקה נשלח זה מכבר .

5. לא ניתן להחזיר מוצרים אשר פורקו והורכבו , אלא לאחר שהספק נתן את הסכמתו מראש, כמו כן לא ניתן להחזיר מוצרים אשר מידתם אינה סטנדרטית.
מובהר, כי לא יהא בכל האמור לעיל בכדי לגרוע מזכותה של rahit4u לתבוע כל נזק שיגרם לה בגין ביטול כאמור בשל כך שערך המוצר פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.
6. החנות תהא רשאית לבטל עיסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:

 נפלה טעות קולמוס , בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר .
 אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין .
במקרה של כוח עליון , פעולת מלחמה , איבה ,טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין .
במידה ולא תתקבלנה הצעות לרכישת המוצרים המוצעים באתר.

7. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צויינה בדף ההרשמה.

8. אזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה מכירה , רשאים החנות ו/או הספק לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך .
הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון .
9. 
במקרה של הזמנות מיוחדות, כגון הזמנה במידות מיוחדות, גוונים מיוחדים וכד', ייתכן זמן אספקה ארוך יותר. כמו כן להזמנות מיוחדות יתווספו תוספות בהתאם למחירוני הספקים בהתאם לשינוי והצורך, ולא יהיה ניתן לבטלם מכל סיבה לאחר ביצוע ההזמנה, והתחלת הייצור.



החנות ו/או הספק לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר , עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי , לרבות נזק כספי בגין רכישת המוצר במחיר גבוה יותר אצל צד שלישי .

שירות לקוחות ויצירת קשר

אנו עושים כמיטב יכולתנו לשרת אתכם נאמנה. בכל שאלה בנוגע למוצר עצמו, מפרט טכני, מיד על תפעול וכד ניתן לפנות ישירות אל נציגי הספקים השונים.

אנו נעשה את המיטב לתת מענה לכל שאלה או בעיה. חנות זו ידועה בהקפדתה על שירות ללקוח, לקוחותינו הם כמו משפחה בשבילנו ואנו שמחים לשרתכם לאורך השנים.

ניתן ליצור קשר באמצעות דואל: [email protected] ,   באמצעות פקס: 077-300-5602,     בשעות הפעילות מענה טלפוני: 1-800-305-306

נציגי השירות ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה בנוגע להליך הרכישה, כניסה לאתר והתמצאות בו וזאת על מנת להקל ולהנעים את חווית הקניה.

יש לך שאלה? בוא נשוחח ב-WhatsApp