ראשי  |  אודות  |  יצירת קשר  |  מדיניות  |  שאלות נפוצות  |  מאמרים  |  סרטונים התחבר | משתמש חדש | אורח/ת
(0)
הזמנה ושירות לקוחות 24/6
1-800-305-306
לקוחות יקרים,

מאחורי אתר זה עומדים אנשים כמוכם, שב-20 השנים האחרונות (ויותר!) משרתים בנאמנות ובמסירות לקוחות בכל רחבי הארץ. תחילה, קצת מידע עלינו, כדי שתדעו עם מי אתם עומדים לעשות עסקה:

שמי אבישי הררי ג'יבלי ואני הבעלים של rahit4u. החברה אינה חברה בע"מ – כך שאני האחראי הבלעדי לכך שתהיו מרוצים. מספר הנייד שלי 050-3282714, וברוב המקרים אני זה שמטפל בלקוחות, מתוך מחויבות לשירות, לשקיפות ולמידע זמין ללקוח. אני מזמין אתכם להתקשר בכל זמן ובכל עניין שמטריד אתכם, ואשמח לייעץ לכם.
הידע והניסיון הרב שצברתי הם הבסיס של העסק הזה, והקשר עם האנשים הוא הלב הפועם שלו. לקוחות מרוצים שחוזרים לקנות אצלנו שוב ושוב הם ההוכחה שאנחנו עושים זאת נכון. במשך למעלה מ-20 שנה סיפקנו אלפי הזמנות ובלי עין הרע, כמו שאומרים, ללא תלונות מיוחדות וללא אף עימות, חס ושלום, עם לקוחות.
אנחנו עובדים עם מיטב החברות: פולירון, עמינח, פרדייז ר.א ריהוט ועוד. לא לחינם חברות אלו נתנו בנו אמון - יש לנו מוסר תשלומים גבוה ושירות לקוחות מצוין. מי שרוצה להתרשם מהרהיטים במציאות ולחוש אותם בדרך כלל נפנה לחנות המפעל להמשך רכישה. כמובן שבאתר המבחר עשיר יותר ומגוון יותר. אתם מוזמנים להשתמש בידע הרב שצברנו כדי להתאים לכם את הרהיטים בצורה הטובה ביותר, הבטוחה ביותר והמשתלמת ביותר. והכי חשוב - בלי לצאת מהבית ובלי לבזבז זמן יקר.
למעלה מ-20 שנים חלפו מאז שהקמנו חנות רהיטים. עבורנו הלקוחות שלנו הם כמו משפחה, לכן אנו לא משרתים לקוחות - אנו משרתים משפחה. כמו בכל מקום קטן אנו מכירים בחשיבותם של ההתחשבות בזולת, שיתוף הפעולה והפרגון. היום אתם לקוחות שלנו, מחר אנחנו לקוחות שלכם. בבוקר - המורה בבית הספר, אחה"צ - מישהו שרוצה ריהוט יפה.
כיוון שכך אנחנו רואים את לקוחותינו, בחרנו לעבוד רק עם חברות שגם הן מחויבות ללקוח. היצרנים שאנחנו עובדים איתם הוכיחו את עצמם הן באיכות המוצרים והן בשירות הלקוחות.
אנחנו מכירים היטב גם את צורכי הלקוחות וגם את חברות היצור ומרכולתן ועומדים לרשותכם עוד לפני הרכישה - בשלב ההתלבטות והשאלות, מספקים מידע וייעוץ הודות לניסיון הרב שצברנו; וגם לאחר הרכישה אנחנו איתכם – מוודאים שהכול בסדר, ונותנים מענה אם יש צורך. כמו שציינתי העסק משפחתי כולם תורמים למאמץ מיקה הבכורה  סטונדנטית לפסיכוביולוגיה באוניברסיטת ת''א ונרתמת למאמץ בעידכון מוצרים, הכנת חומר לסירטוני הסברה וכתיבת מאמרי מידע , מאיה משלבת עבודה מועדפת ועבודה ברהיט פור יו למאיה כישרון ומהירות שאנחנו לא רגילים היא מעדכנת המוצרים המהירה בכל המשפחה. אמרנו משפחה ואני מרגיש זכות שהבנות ודלית לוקחות חלק ברצון . 
אנו מזמינים אתכם להצטרף לרשימת לקוחותינו המרוצים, לחוות את השירות שלנו, ליהנות מהרהיטים שלנו. מקווים שתחזרו אלינו שוב ושוב, וגם תמליצו לחברים ובני משפחה.
 
מסר אישי מבעל האתר:

שמי אבישי הררי ג'יבלי, נשוי לדלית ואבא למיקה ומאיה. נולדתי בדרום הארץ, למדתי באשל הנשיא ובצבא שירתי 6 שנים ביחידה התנדבותית. אני גר עם משפחתי ביישוב שמשית שבעמק יזרעאל. לאחר השחרור למדתי לתואר ראשון ושני באוניברסיטת חיפה, ותוך כדי הלימודים התחלתי לעסוק במזרנים ורהיטים. ומאז, למעלה מ-20 שנים, אני בעסקי הרהיטים.
אני מספר לכם כל זאת כי אני יודע שבקניה דרך האינטרנט עולים חששות - מי עומד מאחורי האתר? מתי ואם בכלל אקבל את המוצר שרכשתי? מי יטפל בי אם תהיינה תקלות? ועוד... כדי להבין מדוע כן כדאי לכם לקנות דרכנו, ואיך אנחנו מוודאים שתקבלו בדיוק מה שרציתם במהירות האפשרית, אני ממליץ לכם לקרוא על התהליך שעוברת ההזמנה שלכם, מרגע שהחלטתם לרכוש ועד לטלפון שלנו אחרי האספקה שמוודא שהכול בסדר. [קישור למאמר המתאר התהליך]
פרט למחיר המשתלם ביותר שאנחנו מבטיחים, חשוב מאוד גם לדעת ממי קונים, ומה קורה אחרי הקנייה. מעבר לתמורה הכספית על כל מכירה, אני נהנה מאוד ומסופק מאוד כשאני מקבל טלפון מלקוחות שקנו אצלי בעבר ושבים לקנות, או לקוחות שמספרים שקיבלו המלצות מחברים או בני משפחה. אני רואה בכך הבעת אמון, ועדות לכך שאנחנו מספקים גם תוצרת איכותית וגם שירות הוגן ואכפתי.

בזכות האמינות והמסירות שלנו ללקוחותינו במהלך השנים, אנחנו כיום משווקי זהב של רוב חברות הרהיטים המותגים בארץ.

אשמח לענות על כל שאלה (אפילו אם לא תקנו אצלנו), ולהדריך אתכם בקניה חכמה ומוצלחת.
אספקה מהירה ממטולה עד באר שבע. התחייבות לאספקה תוך 21 ימי עבודה.
 

מספר הטלפון: 1-800-305-306
מקווים לשרתכם ולעזור לכם בכל מבוקשכם,

אבישי הררי וצוות העובדים.
לקוחות יקרים,

מאחורי אתר זה עומדים אנשים כמוכם, שב-20 השנים האחרונות (ויותר!) משרתים בנאמנות ובמסירות לקוחות בכל רחבי הארץ. תחילה, קצת מידע עלינו, כדי שתדעו עם מי אתם עומדים לעשות עסקה:

שמי אבישי הררי ג'יבלי ואני הבעלים של rahit4u. החברה אינה חברה בע"מ – כך שאני האחראי הבלעדי לכך שתהיו מרוצים. מספר הנייד שלי 050-3282714, וברוב המקרים אני זה שמטפל בלקוחות, מתוך מחויבות לשירות, לשקיפות ולמידע זמין ללקוח. אני מזמין אתכם להתקשר בכל זמן ובכל עניין שמטריד אתכם, ואשמח לייעץ לכם.
הידע והניסיון הרב שצברתי הם הבסיס של העסק הזה, והקשר עם האנשים הוא הלב הפועם שלו. לקוחות מרוצים שחוזרים לקנות אצלנו שוב ושוב הם ההוכחה שאנחנו עושים זאת נכון. במשך למעלה מ-20 שנה סיפקנו אלפי הזמנות ובלי עין הרע, כמו שאומרים, ללא תלונות מיוחדות וללא אף עימות, חס ושלום, עם לקוחות.
אנחנו עובדים עם מיטב החברות: פולירון, עמינח, פרדייז ר.א ריהוט ועוד. לא לחינם חברות אלו נתנו בנו אמון - יש לנו מוסר תשלומים גבוה ושירות לקוחות מצוין. מי שרוצה להתרשם מהרהיטים במציאות ולחוש אותם בדרך כלל נפנה לחנות המפעל להמשך רכישה. כמובן שבאתר המבחר עשיר יותר ומגוון יותר. אתם מוזמנים להשתמש בידע הרב שצברנו כדי להתאים לכם את הרהיטים בצורה הטובה ביותר, הבטוחה ביותר והמשתלמת ביותר. והכי חשוב - בלי לצאת מהבית ובלי לבזבז זמן יקר.
למעלה מ-20 שנים חלפו מאז שהקמנו חנות רהיטים. עבורנו הלקוחות שלנו הם כמו משפחה, לכן אנו לא משרתים לקוחות - אנו משרתים משפחה. כמו בכל מקום קטן אנו מכירים בחשיבותם של ההתחשבות בזולת, שיתוף הפעולה והפרגון. היום אתם לקוחות שלנו, מחר אנחנו לקוחות שלכם. בבוקר - המורה בבית הספר, אחה"צ - מישהו שרוצה ריהוט יפה.
כיוון שכך אנחנו רואים את לקוחותינו, בחרנו לעבוד רק עם חברות שגם הן מחויבות ללקוח. היצרנים שאנחנו עובדים איתם הוכיחו את עצמם הן באיכות המוצרים והן בשירות הלקוחות.
אנחנו מכירים היטב גם את צורכי הלקוחות וגם את חברות היצור ומרכולתן ועומדים לרשותכם עוד לפני הרכישה - בשלב ההתלבטות והשאלות, מספקים מידע וייעוץ הודות לניסיון הרב שצברנו; וגם לאחר הרכישה אנחנו איתכם – מוודאים שהכול בסדר, ונותנים מענה אם יש צורך. כמו שציינתי העסק משפחתי כולם תורמים למאמץ מיקה הבכורה  סטונדנטית לפסיכוביולוגיה באוניברסיטת ת''א ונרתמת למאמץ בעידכון מוצרים, הכנת חומר לסירטוני הסברה וכתיבת מאמרי מידע , מאיה משלבת עבודה מועדפת ועבודה ברהיט פור יו למאיה כישרון ומהירות שאנחנו לא רגילים היא מעדכנת המוצרים המהירה בכל המשפחה. אמרנו משפחה ואני מרגיש זכות שהבנות ודלית לוקחות חלק ברצון . 
אנו מזמינים אתכם להצטרף לרשימת לקוחותינו המרוצים, לחוות את השירות שלנו, ליהנות מהרהיטים שלנו. מקווים שתחזרו אלינו שוב ושוב, וגם תמליצו לחברים ובני משפחה.
 
מסר אישי מבעל האתר:

שמי אבישי הררי ג'יבלי, נשוי לדלית ואבא למיקה ומאיה. נולדתי בדרום הארץ, למדתי באשל הנשיא ובצבא שירתי 6 שנים ביחידה התנדבותית. אני גר עם משפחתי ביישוב שמשית שבעמק יזרעאל. לאחר השחרור למדתי לתואר ראשון ושני באוניברסיטת חיפה, ותוך כדי הלימודים התחלתי לעסוק במזרנים ורהיטים. ומאז, למעלה מ-20 שנים, אני בעסקי הרהיטים.
אני מספר לכם כל זאת כי אני יודע שבקניה דרך האינטרנט עולים חששות - מי עומד מאחורי האתר? מתי ואם בכלל אקבל את המוצר שרכשתי? מי יטפל בי אם תהיינה תקלות? ועוד... כדי להבין מדוע כן כדאי לכם לקנות דרכנו, ואיך אנחנו מוודאים שתקבלו בדיוק מה שרציתם במהירות האפשרית, אני ממליץ לכם לקרוא על התהליך שעוברת ההזמנה שלכם, מרגע שהחלטתם לרכוש ועד לטלפון שלנו אחרי האספקה שמוודא שהכול בסדר. [קישור למאמר המתאר התהליך]
פרט למחיר המשתלם ביותר שאנחנו מבטיחים, חשוב מאוד גם לדעת ממי קונים, ומה קורה אחרי הקנייה. מעבר לתמורה הכספית על כל מכירה, אני נהנה מאוד ומסופק מאוד כשאני מקבל טלפון מלקוחות שקנו אצלי בעבר ושבים לקנות, או לקוחות שמספרים שקיבלו המלצות מחברים או בני משפחה. אני רואה בכך הבעת אמון, ועדות לכך שאנחנו מספקים גם תוצרת איכותית וגם שירות הוגן ואכפתי.

בזכות האמינות והמסירות שלנו ללקוחותינו במהלך השנים, אנחנו כיום משווקי זהב של רוב חברות הרהיטים המותגים בארץ.

אשמח לענות על כל שאלה (אפילו אם לא תקנו אצלנו), ולהדריך אתכם בקניה חכמה ומוצלחת.
אספקה מהירה ממטולה עד באר שבע. התחייבות לאספקה תוך 21 ימי עבודה.
 

מספר הטלפון: 1-800-305-306
מקווים לשרתכם ולעזור לכם בכל מבוקשכם,

אבישי הררי וצוות העובדים.
יש לך שאלה? בוא נשוחח ב-WhatsApp