ראשי  |  אודות  |  יצירת קשר  |  מדיניות  |  שאלות נפוצות  |  מאמרים  |  סרטונים התחבר | משתמש חדש | אורח/ת
(0)
הזמנה ושירות לקוחות 24/6
1-800-305-306

אחריות היא דבר חשוב בכל מוצר, אך כשקונים מזרן חשוב להבין גם את מגבלותיה. לשינה איכותית מומלץ להחליף מזרן לאחר כ- 10 שנות שימוש. מכאן שאחריות ל- 25 שנים בדרך כלל לא תנוצל. האחריות חשובה מאוד בעיקר כמענה לתקלות הנדירות, שאם יקרו יהיה זה לרוב סמוך למועד הרכישה. לכן, יותר משחשוב משך האחריות חשוב לוודא מי עומד מאחוריה, והאם נוכל לסמוך על נותן השירות בעת צרה. לא אחת פנו אלינו לקוחות שקנו מזרנים בכל מיני חנויות, ואחרי מספר חודשים התברר שהמזרן שחשבו שמתאים להם, התגלה פתאום כקשה מדי או רך מדי. כל ניסיונותיהם לפנות לחברה ממנה קנו לא הועילו והם אובדי עצות. עוגמת הנפש במקרה כזה גדולה, ומדובר כמובן גם במחיר כספי ניכר.

האם סביר לקנות מזרן ביצים או שכבת נוחות, העולים מאות שקלים, שישמשו כמשפר שינה למזרן ששילמנו תמורתו אלפי שקלים רק לפני חודשים ספורים? מובן שלא. אך זה קורה לצערנו, גם אצל לקוחות שקנו בחברות מותג ידועות. זו דוגמה לבעיה שבה אין טעם באחריות, אם לא ניתַן שירות פשוט כמו הקשחה או ריכוך למזרן.

בכל מקרה חשוב לבדוק מה כוללת האחריות.
בדי המזרן לא תמיד נכללים באחריות, לכן כשהמזרן מגיע חשוב לוודא שהכול תקין ואין פגמים בבד.
מומלץ לבדוק בתעודת האחריות אם תיקון או שיפור במזרן נעשה בבית הלקוח. יש חברות הדורשות שהמזרן יגיע למפעל, וברובן יחייבו אתכם על הובלה מביתכם אל המפעל.
בתעודת האחריות תמצאו גם הוראת לשימוש נכון ולשמירה על המזרן. בדרך כלל ההנחיות יכללו איסורים כמו: לא לקפוץ על המזרן, לא לגהץ על המזרן וכמובן לא להרטיב; והמלצות לאוורר את המזרן, להפוך אותו ולסובב כך שעומס הגוף לא יהיה על אותו מקום כל הזמן.

לסיכום, אנחנו ממליצים להעדיף חברות שנותנות שירות טוב על פני אחריות ארוכה. אנחנו ב rahit4u נשמח להמליץ לכם על מזרן שיותאם לכם לפי משקל, גודל, דרגת קושי, תמיכה בריאותית, ולא פחות חשוב – שיעניק תמורה של שינה איכותית לאורך זמן ביחס למחיר.

*שימו לב: לכל חברה יש התחייבויות שונות ומגבלות שמפורטות בתעודת האחריות. מאמר זה נועד לסייע לכם, ואינו מחייב אותנו או את החברות המשווקות. התנאים המפורטים בתעודת האחריות הם הקובעים.

נשמח לייעץ ולעמוד לרשותכם בכל שאלה,

אבישי הררי ג'יבלי  - rahit4u

אחריות היא דבר חשוב בכל מוצר, אך כשקונים מזרן חשוב להבין גם את מגבלותיה. לשינה איכותית מומלץ להחליף מזרן לאחר כ- 10 שנות שימוש. מכאן שאחריות ל- 25 שנים בדרך כלל לא תנוצל. האחריות חשובה מאוד בעיקר כמענה לתקלות הנדירות, שאם יקרו יהיה זה לרוב סמוך למועד הרכישה. לכן, יותר משחשוב משך האחריות חשוב לוודא מי עומד מאחוריה, והאם נוכל לסמוך על נותן השירות בעת צרה. לא אחת פנו אלינו לקוחות שקנו מזרנים בכל מיני חנויות, ואחרי מספר חודשים התברר שהמזרן שחשבו שמתאים להם, התגלה פתאום כקשה מדי או רך מדי. כל ניסיונותיהם לפנות לחברה ממנה קנו לא הועילו והם אובדי עצות. עוגמת הנפש במקרה כזה גדולה, ומדובר כמובן גם במחיר כספי ניכר.

האם סביר לקנות מזרן ביצים או שכבת נוחות, העולים מאות שקלים, שישמשו כמשפר שינה למזרן ששילמנו תמורתו אלפי שקלים רק לפני חודשים ספורים? מובן שלא. אך זה קורה לצערנו, גם אצל לקוחות שקנו בחברות מותג ידועות. זו דוגמה לבעיה שבה אין טעם באחריות, אם לא ניתַן שירות פשוט כמו הקשחה או ריכוך למזרן.

בכל מקרה חשוב לבדוק מה כוללת האחריות.
בדי המזרן לא תמיד נכללים באחריות, לכן כשהמזרן מגיע חשוב לוודא שהכול תקין ואין פגמים בבד.
מומלץ לבדוק בתעודת האחריות אם תיקון או שיפור במזרן נעשה בבית הלקוח. יש חברות הדורשות שהמזרן יגיע למפעל, וברובן יחייבו אתכם על הובלה מביתכם אל המפעל.
בתעודת האחריות תמצאו גם הוראת לשימוש נכון ולשמירה על המזרן. בדרך כלל ההנחיות יכללו איסורים כמו: לא לקפוץ על המזרן, לא לגהץ על המזרן וכמובן לא להרטיב; והמלצות לאוורר את המזרן, להפוך אותו ולסובב כך שעומס הגוף לא יהיה על אותו מקום כל הזמן.

לסיכום, אנחנו ממליצים להעדיף חברות שנותנות שירות טוב על פני אחריות ארוכה. אנחנו ב rahit4u נשמח להמליץ לכם על מזרן שיותאם לכם לפי משקל, גודל, דרגת קושי, תמיכה בריאותית, ולא פחות חשוב – שיעניק תמורה של שינה איכותית לאורך זמן ביחס למחיר.

*שימו לב: לכל חברה יש התחייבויות שונות ומגבלות שמפורטות בתעודת האחריות. מאמר זה נועד לסייע לכם, ואינו מחייב אותנו או את החברות המשווקות. התנאים המפורטים בתעודת האחריות הם הקובעים.

נשמח לייעץ ולעמוד לרשותכם בכל שאלה,

אבישי הררי ג'יבלי  - rahit4u
יש לך שאלה? בוא נשוחח ב-WhatsApp
X סגור חלון