מדיניות
לקוח יקר, צוות האתר וכל המקושרים לאתר זה עושים כמיטב יכולתם על מנת לשרת אותך ואת צרכיך. טובת הלקוח, צרכיו ומילוי רצונותיו עומדים בראש מעייננו. יחד עם זאת יש להבין כי מס גורמים באים יחדיו על מנת לשרת אותך ואנו החוליה המקשרת בין היצרנים והיבואנים ובינך. לכן חשוב ביותר כי תקדישו זמן לקרוא מסמך זה ולהבינו שכן ביצוע פעולות באתר מהווה הסכמה מלאה לכל הנכתב במסמך זה. המוצרים באתר לרבות התמונות תואמות למוצר המקורי, אולם בחלק מהמיקרים התמונות להמחשה או הדמיה ואין להתייחס אליהן כאל המוצר שיסופק. המוצר שיקבל הלקוח יסופק על פי דגם ויצרן ולא בהכרח על פי תמונה שבאתר. ברוב המוצרים והדגמים ניתנת אפשרות בחירת צבעים. הזמנת מוצרים ניתן להזמין את המוצר המבוקש ישירות דרך האתר או בשיחה טלפונית או בפקס אל נציג השירות שיקבל ויטפל בהזמנתכם. לעיתים תיתכנה באתר טעויות הקלדה במחיר או בתיאור המוצר . אם בהזמנתכם חלה טעות כזאת אנו נעדכן אתכם בדבר הפרטים הנכונים על מנת שתוכלו לבטל או לאשר את הזמנתכם ,אנו מתנצלים מראש על טעויות אם תמצאנה באתר. יתכן מצב בו המוצר המבוקש על ידי הלקוח חסר במלאי הספקים. במקרה כזה תציע לכם חברתנו מוצר חלופי קרוב, ככל שניתן, בתכונותיו למוצר המבוקש.בכל מיקרה של הזמנה או אין אין אנחנו מתחייבים לספק את המוצר ואישור הזמנה או עסיקה אינטרנטית באתר תחשיב כהצעה לאתר ועד לאישור של נציג האתר כל היתקשרות היא בגדר הצעה לאתר באם תחפצו במוצר החלופי, תתבקשו לעדכן את נציג חברתנו בהזמנה חוזרת. העדכונים יבוצעו באמצעות דואר אלקטרוני בווטאפ או פקס על פי הפרטים המפורסמים באתר. באם לא תחפצו במוצר החלופי שהוצע לכם בחברתנו באפשרותכם לבטל את ההזמנה וזאת ללא כל התחייבות. במקרה של הזמנות מיוחדות, כגון הזמנה במידות מיוחדות, גוונים מיוחדים וכד', ייתכנו עיכובים בזמן האספקה. מועדון לקוחות ולקוחות מזדמנים : בהצטרפותך למועדון לקוחות הנך מאשר קבלת דיוור ישיר מחברת rahit4u. יחד עם זאת אנחנו מתחייבים לא להעביר פרטי לקוחות מזדמנים או כל לקוח לצד ג' תנאי תשלום מחירי כל המוצרים באתר בש"ח וכוללים מע"מ כחוק. המוצרים יסופקו ללקוח רק לאחר שהתשלום עבורם התקבל במלואו. האתר מאובטח בטכנולוגית SSL . אשראי - התשלום בכרטיס אשראי בכפוף לתנאי חברת האשראי. ניתן למסור את פרטי כרטיס האשראי בטופס הזמנה מאובטח באתר, בטלפון או בפקס לנציג שירות. לידיעתכם,על מנת לספק בטחון מירבי ופרטי כרטיס האשראי אינם נשמרים. עבור כל הזמנה תידרשו למסור את פרטי הכרטיס מחדש. ניתן לשלם בכרטיס האשראי בתשלום אחד או בתשלומים שווים . אחריות ושירות כל המוצרים המוצעים לרכישה במסגרת האתר הנם חדשים לחלוטין, האחריות למוצרים המפורסמים לרכישה באתר חלה על היבואנים ו/או המשווקים המורשים של המוצרים - עפ``י החוקים והתקנות להגנת הצרכן ובהתאם לתנאי האחריות והשירות של כל מוצר. האחריות לא תחול במקרה של נזק פיזי, פגיעת ברק, השחתות שונות, שריפה, רטיבות או שימוש בלתי נאות במוצר. אספקת מוצרים
ניתן להוביל באופן עצמאי את המוצר ,כאשר כל פגם במוצר שיגרם כתוצאה מההובלה או ההרכבה העצמאית יהיו באחריותו הבלעדית של הלקוח. החנות מתחייבת לספק את המוצר באמצעות הובלה רגילה בלבד, שהיא הובלה של מוצר על ידי סבלים בלבד, עד לקומה רביעית, דרך חדר מדרגות או מעלית שפתחה מאפשר להעביר את המוצר ללא פירוק חלק מחלקיו , ולאזורים שאין קיימת לגביהם בעיית גישה מטעמים בטחונים . במקרה בו יש, לדעת המזמין, צורך בהובלה חריגה (הובלה שאינה רגילה, כגון הובלה שלא ניתן לבצעה באמצעות מדרגות או מעלית, הובלה בה קיימת בעיית גישה לאזורים מסוימים מטעמים בטחונים, הובלה שנדרש מכשור מיוחד לביצועה או הובלה לקומות גבוהות, הכל לפי שיקול דעתה של החנות), מתבקש המזמין לפנות למחלקת שירות הלקוחות לפני השלמת תהליך ההזמנה, ולהסדיר באופן נפרד את כל הקשור בהוצאות ההובלה החריגה ובאפשרות קבלת המוצר בחנות . מודגש בזה, כי בכל מקרה יחולו מלוא הוצאות ההובלה החריגה על המזמין בלבד.
ביטול עיסקה
שירות לקוחות ויצירת קשר אנו עושים כמיטב יכולתנו לשרת אתכם נאמנה. בכל שאלה בנוגע למוצר עצמו, מפרט טכני, מיד על תפעול וכד ניתן לפנות ישירות אל נציגי הספקים השונים. אנו נעשה את המיטב לתת מענה לכל שאלה או בעיה. חנות זו ידועה בהקפדתה על שירות ללקוח, לקוחותינו הם כמו משפחה בשבילנו ואנו שמחים לשרתכם לאורך השנים. ניתן ליצור קשר באמצעות דואל: [email protected] , באמצעות פקס: 077-300-5602, בשעות הפעילות מענה טלפוני: 1-800-305-306 נציגי השירות ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה בנוגע להליך הרכישה, כניסה לאתר והתמצאות בו וזאת על מנת להקל ולהנעים את חווית הקניה. |